
Where the magic happens
צוות ממומחים בתחום הפרסום הדיגיטלי, פיתוח אתרים, קידום אתרים SEO.
אצלנו בחברת landing תמצאו צוות מקצועי המלווה את לקוחות החברה ומתחייב לשירות הטוב ביותר והמהיר ביותר.
בסטודיו שלנו, משתמשים בניסיון הרב שצברנו בתחום בניית האתרים וקידום אתרים.
המטרה שלנו לתת לכל עסק את הכלים להצלחה, חשיפה, פניות או מכירות.
אנחנו נהפוך את החלום שלך למציאות!

יחס אישי
מקצוענות
חדשנות
יצירתיות

שירותי הדיגיטל שאנו מספקים
אצלנו תקבלו דף נחיתה ועוד הרבה יותר. מחקר של לקוחות מתחרים, המלצה לערוץ השיווק המתאים ביותר לכם ואת הכלים המתקדמים ביותר להוביל אתכם למטרה שלכם.
מוזמנים לקרוא בבלוג שלנו

עיצוב לוגואים | עיצוב לוגו לעסק בהתאמה אישית
עיצוב לוגואים עיצוב לוגו לעסק בהתאמה אישית לוגו הוא סמל המזהה מותג ומשמש לייצוג החברה. סמלי לוגו משמשים גם בעבודות שיווק, מיתוג ועיצוב. לוגו הוא חלק חשוב מזהות החברה מכיוון שהוא אומר ללקוחות הפוטנציאליים מי עומד מאחורי המוצר או השירות שהם עשויים להתעניין בו. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עיצוב הלוגו כגון צבע, צורה, גודל, תוכן או אפילו סוג גופן. על מנת לקבל עיצוב לוגו מוצלח הוא צריך להיות מושך ויזואלית והכי חשוב הוא לזהות ולהבדיל בין חברה מסוימת לאחרת. עיצוב לוגואים על ידי מעצבים מקצועיים. קודם הבא קודם הבא קודם הבא קודם הבא

סוגי דפי נחיתה
בואו נדבר על סוגי דפי נחיתה. ברמת העיקרון דפי נחיתה מגדילים את המכירות וההמרות בעשרות אחוזים. אך על מנת להפיק מדפי נחיתה את התועלת, לא רק שחשוב להשקיע בעיצוב הדף ותוכנו - יש גם להשתמש בסוג הדף המתאים למטרות שלכם. ישנם סוגים שונים של דפי נחיתה, אך הנקודה החשובה היא שכל אחד יכול להשיג מטרות שונות ולהתאים לשלבים שונים במסע הלקוח. דפי ספלאש (Splash landing page) - דפי נחיתה מסוג זה מיועדים להצגה מקדימה לפני הכניסה לאתר. זהו לא סוג דפי הנחיתה שבו תשתמשו לצורך גיוס לידים והם מתאימים לכל שלב במסע הלקוח. הם יכולים לשמש לצורך פרסום של אחד ממוצרי...

מה זה דפי נחיתה
בכל מקום אנו שומעים את המושג דפי נחיתה. ובתור גולשים אנו גם נתקלים בסוגים שונים של דפי נחיתה. אך אולי באמת כדאי לעצור ולהסביר מה זה דפי נחיתה ולמה בכלל העסק צריך דפי נחיתה. בתחום המדיה הדיגיטלית דף נחיתה הוא דף עצמאי אשר הוקם למטרות שיווק או קמפיין פרסומי. אנו מכנים אותו דף נחיתה מכיוון שזהו הדף שבו הגולש נוחת לאחר שלחץ על קישור בקמפיין פרסום. למשל קמפיין בגוגל או ברשתות חברתיות. ישנם סוגים שונים של דפי נחיתה. הם נועדו להשיג מטרות שונות וגם להתאים לשלבים שונים של המשפך השיווקי. אך ברמת העיקרון דפי נחיתה מיועדים על מנת להניע את הגולש...