מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר

מתי להשתמש בדף נחיתה

פרסום PPC

Google שופטת איכות של מודעות לפי קליק (PPC), בין היתר על פי הרלוונטיות שלה לדף המקושר, ודף נחיתה ספציפי שנבנה סביב המודעה יהיה רלוונטי יותר מדף כללי של מוצרים או שירותים. המשמעות היא שהוא מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש ונותן למבקרים את מה שהם מחפשים. תוכל להשתמש בפרסום PPC ודף נחיתה ייעודי לכל אחת מההצעות הבאות:

  • מוצר חדש: מקד למילות מפתח רלוונטיות במודעת ה- PPC שלך ובנה דף נחיתה הכולל את המוצר החדש שלך. זה מאפשר לך להתחיל את המכירות על ידי הדגשת מוצר זה באופן בלעדי.
  • הנחה: לקוחות המחפשים מחיר מסוים יגיבו ככל הנראה למילות מפתח הקשורות בעלות ודף נחיתה עם הנחה.
  • אירוע: למרות שזה גם חכם להציג אירוע באתר שלך עבור הלקוחות או המבקרים הקבועים שלך, דף נחיתה יגיע למשתמשים שמחפשים את האירוע באופן בלעדי ואולי לא מחפשים את העסק שלך.
  • מיקום חדש: הוספת דף נחיתה עם קמפיין PPC תעניק למיקום החדש יותר נראות כבר מההתחלה.

בדף הנחיתה משתמש ממלא את הטופס ומספק לפחות את שמו ואת כתובת הדוא"ל שלו כך שהם הופכים ללידים (פניות חדשות) על מנת לראות את ההצעה בדף התודה המצורף.
זו הסיבה שדף נחיתה עשוי להיקרא גם דף הצטרפות או דף לכידת לידים.

עצב את דף הנחיתה שלך במיוחד עבור טופס לידים, עם כל הדגש על התוכן, הטופס ומילות המפתח. שלח את הקישור של דף הנחיתה ללידים הקיימים שלך כאסטרטגיית שימור לידים, או השתמש בו במדיה החברתית , מילות מפתח אורגניות ממוקדות או פרסום PPC ליצירת לידים חדשים.

עם דף נחיתה למטרות קמפיין, אינך צריך לעדכן את כל האתר שלך בכל הצעת תוכן חדשה.
להלן כמה הצעות תוכן שבהם תוכל להשתמש:

  • וובינר: ענה על שאלות הלקוחות באמצעות צוות מומחים או צוות משלך בסרטון חי או מוקלט מראש.
  • ספר אלקטרוני: שתף את המומחיות שלך בתעשייה בספר אלקטרוני אינפורמטיבי.
  • ניסיון חינם: עם תוכן חינם או הצעת שירות מוגבלת, תוכל למשוך לידים חדשים של לקוחות מתעניינים ואיכותיים.
  • מדריך: כתוב מדריך, הפוך לאוטוריטה בתחומך וקבל לידים חדשים.
  • רשימת משימות: ספק את כל השלבים או הפריטים הדרושים להשלמת משימה.

תשומת לב

ללא כפתורי ניווט, קישורים, בלוגים או הפרעות אחרות, דף נחיתה שומר ומכוון את תשומת ליבו של הגולש.
כאשר הגולש מגיע לדף נחיתה, הוא יכול רק להשלים את ההצעה או לחזור לתוצאות החיפוש.

בדיקה

מכיוון שדף נחיתה הוא רק דף אחד עם מיקוד אחד, הרבה יותר קל לבדוק אותו מאשר חלקים באתר שלך.
חלק מהעסקים בודקים שתיים או שלוש גרסאות שונות של דפי נחיתה, אחרים בודקים 40 או 50. בעזרת הכלים הנכונים תוכל לבדוק את הדף שלך ברציפות, ולהפוך אותו לידידותי למשתמש ומשכנע ככל האפשר.

כל סוג של דף לידים, דף נחיתה, ניתן, ובדרך כלל צריך להיבדק.
הדבר נכון במיוחד אם הקידום של דף הליד הוא לטווח ארוך, או אם הוא אינו מתפקד כצפוי. להלן כמה היבטים של הדף שלך שאתה יכול לבדוק;

  • העתק: טקסט בדפי נחיתה הוא בדרך כלל קצר, אך מה שיש בו צריך להיבחר בקפידה. הוספת קצת יותר מידע, הסרת טקסט מלוכלך מדי, או ביצוע ההעתקה ממוקדת לפעולה יכולה לשנות את השפעת הדף.
  • התאמה אישית: לדפים המתאימים אישית תוכן עם מידע קיים על לידים בדרך כלל יש אחוזי המרה גבוהים בהרבה .
  • קול: בהתאם לקהל שלך, הפיכת הדף שלך ליותר מזדמן או מקצועי, קליל או רציני, מפורט או כללי, יכולה לעשות את ההבדל.
  • מדיה: הוספה או שינוי של תמונה או סרטון יכולים לשנות את שיעורי ההמרות. לדוגמה, תמונות עם פנים של אנשים נוטות לעורר יותר אמון מאלה שבלעדיהן. דפי נחיתה עם סרטונים נוטים לבצע ביצועים טובים יותר מאלה ללא.
  • מילות מפתח : בחירת מילות המפתח הנכונות יכולה להשפיע על כמות האנשים שרואים את הדף והאם דף הנחיתה רלוונטי. בדוק מילות מפתח שונות במודעות או ב- SEO בדף והעריך את התעבורה והמרות.

למשוך לקוחות שונים

אין לך ברכה אחת בלבד לכל מי שאתה פוגש, ולא אמור להיות דף אחד בלבד עבור כל הלקוחות שלך. 
למרות שהאתר שלך נשאר זהה באופן כללי, אתה יכול ליצור דפי נחיתה מותאמים אישית שיתאימו לפלחי שוק מסוימים.
זכור כי התוכן, ההצעה, סגנון הדף והפרסום שתבחר יקבעו עד כמה הדף משפיע על כל פלח שוק.

  • מיקום: דפי נחיתה המוקדשים למיקום ספציפי יקלו על הלקוחות באזור זה למצוא אותך.
  • דמוגרפיה: גיל, תחומי עניין, השכלה וגורמים אחרים יכולים להשפיע על אילו מוצרים או שירותים לקוחות מחפשים, ועל אילו סוגי דפי נחיתה הם יגיבו.
  • מחיר: חלק מהלקוחות מחפשים איכות, ללא קשר להוצאות, בעוד שאחרים קונים לפי מחיר בלבד. דף הנחיתה הנכון יכול לעזור לך למקד כל קבוצה ולכוון אותם אל המוצרים, השירותים או התוכן הנכונים.

צרו איתנו קשר

עיצוב ובניית דפי נחיתה
בהתאמה אישית.

Call Now Button