עיצוב דפי נחיתה .
המשתמש מגיע לדף הנחיתה גם דרך אתרים בהם הוא משוטט, במעבר בין הדפים – דף הנחיתה "קופץ" לפני פתיחת הדף המבוקש.
דף הנחיתה הוא כלי מיקוד לפעולה ספציפית אותה רוצה הלקוח לפרסם. מטרת הדף נחיתה היא העברת מסר שיווקי ואיסוף פרטים למאגר לקוחות.
כדי לעצב דף נחיתה נצטרך לשים לב למספר אלמנטים שיגרמו לדף הנחיתה שלנו להיות טוב ולתת ללקוחתינו את מבוקשם.
1.כותרת מעולה
כותרת היא המקום שבו הכל מתחיל, עניין תשומת לב והבנה.
הכותרת צריכה למשוך את תשומת ליבו של הקורא, לספר לקורא מה המוצר או השירות ולהיות קצרה.
2.כותרת משנה משכנעת
אם הכותרת גורמת למבקר עניין, כותרת המשנה צריכה לגרום לו להישאר.
יחד, 2 הכותרות הראשונות מהוות את האגרוף של כוחו של דף הנחיתה.
3.תמונות
תוכן חזותי הוא מרכיב חיוני בדפי נחיתה שעובדים.
למעשה המוח מעבד פי 60,000 מהר יותר תמונות מטקסט. המשמעות שהמבקרים יושפעו מהתמונות בדף הנחיתה שלך באופן מיידי.
התמונות צריכות להיות גדולות, רלוונטיות, תמונות של מוצר ותמונות איכותיות.
4.הסבר
הסבר ישיר הוא קריטי, אם לקוח פוטנציאלי לא מבין על מה המוצר או השירות שלך אז איבדת אותו.
ההסבר צריך להיות מכוון תועלת, ההסברים פונקציונליים.
5.הנאה
כל אדם מונע מהרצון להשיג הנאה, שיכולה להיות במגוון צורות.
הראה עד כמה ההנאה היא תוצר של המוצר או השירות שלך, הראה כיצד המוצר שלך עונה על צורך רגשי מעבר לתפקידו.
דמיין שאתה מוכר תרופות להקלה על דלקת מפרקים. על פני השטח אתה מוכר גלולה. אבל, אתה לא רק מוכר גלולה. אתה מוכר חופש, הקלה, שמחה.
6.דרכים ליצירת קשר
מספר טלפון, כתובת פיזית, כתובת דוא"ל וטופס יצירת קשר.
לחלקם יש אפילו חלונות קופצים שבהם נציג שירות שואל אם הם יכולים לעזור.
הדברים האלה עוזרים לחזק את האמון בחברה ולסלק כל אי אמון במשפך ההמרות.
7.אחריות
לקוחות אוהבים ערבויות, אחריות, ללא קשר למה שהיא או לאופן הצגתה, יכולה לסייע לאנשים לחוש ביטחון כשהם נמצאים בדף הנחיתה שלכם.
8.קריאה לפעולה
ליצירת דף נחיתה בעל המרה גבוהה, זהו המרכיב החשוב מכולם: קריאה לפעולה.
אף מרכיהב אינו חשוב כמו הקריאה שלך לפעולה. זה מה שהופך את המבקרים ללקוחות.
לכל עסק מתאימה שיטת שיווק שונה, בהתאם לגודל העסק, לקהל היעד אליו הוא פונה ולמסר אותו הוא רוצה להעביר.
אנחנו נייצר לכם חשיפה גדולה ולקוחות חדשים לעסק.

דף נחיתה
“דף נחיתה הוא דף שיווקי המניע לפעולה ולמכירה, הדף משיג את המטרה העיקרית כאשר הוא גורם למבקר להרגיש שהגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש.”
מטרת דף הנחיתה היא השארת פרטים או קנייה ישירה של מוצר, ברוב המקרים מגיעים לדף נחיתה מפרסום ממומן באינטרנט.
השירותים שלנו:
כחלק מהשירותים שאנחנו מציעים ללקוחותינו, תוכלו לקבל אצלנו:
ייעוץ בבחירת אחסון וכתובת אתר, הדרכה לשימוש במערכת, אופטימזציה לפרסום, תאימות למובייל.